הבלוג שלנו

נקודת אור עשירית – בועה של כוח
19.11.2023
נקודת אור עשירית – בועה של כוח. חזון בלי פעולה הוא סתם חזון פעולה בלי חזון סתם מעבירה את הזמן חזון עם פעולה יכולים לשנות העולם   ואני רוצה לשנות העולם. לפחות את העולם שלי! מתוך החושך הנורא שמקיף אותי כבר 42 יום, המהות הזוהרת שלי הלכה והיטשטשה. הלכה ודעכה. במקום להבת המדורה, השמש הזוהרת ודולקת תמיד בירכתי גופי, נשארו רק כמה … להמשיך לקרוא נקודת אור עשירית – בועה של כוח

חזון בלי פעולה הוא סתם חזון

פעולה בלי חזון סתם מעבירה את הזמן

חזון עם פעולה יכולים לשנות העולם

 

ואני רוצה לשנות העולם. לפחות את העולם שלי!

מתוך החושך הנורא שמקיף אותי כבר 42 יום, המהות הזוהרת שלי הלכה והיטשטשה. הלכה ודעכה. במקום להבת המדורה, השמש הזוהרת ודולקת תמיד בירכתי גופי, נשארו רק כמה אודים שמסרבים לכבות, מפיצים סביבם אור עמום. מדי פעם הם שולחים להבות, מפיצים סביבם אור עמום. הלהבות הקטנות עולות אל על ואז, במשב רוח לא טובה, הן צונחות וגוועות.

אבל האודים לא נשרפים! הם שם. ממשיכים לבעור באור עמום.

מה יכול להדליק את הלהבות?

מדי פעם הכל בוער בי. ממש כמו פעם. זה קורה כשאני בעשיה משמעותית מתוך דם ליבי, מתוך המהות שלי. וכשכך קורה, מתוך הלב, אני נרתמת ויוצאת. להרצות, להנחות מעגלים, לנגן ולשיר ולשמח. אז אני פוגשת בתחילה את הפנים העצובות, הדאוגות של הא.נשים שמולי ומסיימת בהרגשת רווחה ורמות אנרגיה גבוהות. הלהבה שוב נדלקת ואיזה מזל שקמתי, יזמתי, עשיתי, נסעתי, חיבקתי, נטענתי.

באתי לחזק ויצאתי מחוזקת פי כמה וכמה.

לפעמים אחרי מספר שעות בא גל עכור ושוטף את כולי. מפיל אותי על ברכי. הופך אותי בבת אחת לאישה שטוחה, מתאבלת, כפופה, חבולה וחסרת כוח.

כבר כמה ימים אני שואלת את עצמי מה מחבר בין כל הפעולות הנהדרות הללו שמרימות אותי ואת הא.נשים שמולי, כל כך גבוה?

גיליתי שפעולה אחת מקרית אינה מספיקה. היא טובה כדי להעלות ולהוריד את הגל.

כדי להישאר כמה שיותר למעלה, ממש כמו על סאפ, עלי ליצור רצף של פעולות. חזון של ממש לימים אלה. שיישא אותי על כפיו ולא יעזוב. גם ברגעים הקשים תהיה עיני מכוונת אל האורות הבאים והכוח ימשוך אותי אליו, יחזק אותי, ומתוך כך אוכל לחזק את זולתי ולמלא את הייעוד שלי.

ועשיתי מעשה.
הגיתי חזון. אולי זמני, אולי קטן. אולי לא ריאלי.

אבל הוא נותן לי כוח לרכב על הגל ולחוש איך יש לי רוח גבוהה שדוחפת אותי קדימה. לעשות. לממש. לפעול.

אתמול החלטתי על על מימוש חזון "בועת הכוח".

בועות של זמן ומרחב, קצרות וארוכות יותר, מרחבים של נשימה, סדנאות תמיכה, צחוק ובכי. מרחבים קצובים בזמן, בהם ניאסף יחד, נחבר את הלבבות, נשמע את הסיפורים ונתעצם מעצם היותנו שבט נשים חזק.

ומה עלי לעשות לשם כך?

להתחייב.

הנה התחייבתי.

לפעול

הנה אני יוצאת לפעולה והבועות הולכות ונרקמות לאיטן.

לקרוא לכן להצטרף אלי

הנה אני קוראת.

אני רואה אתכן בדמיוני, מתמגנטות אל הקריאה ומייצרות איתי את בועת הכוח שלנו. כל בועה כזו שתחזק מעגל של נשים, מחזקת גם אותי. אני נישאת על גליה וחווה התרוממות של ההגשמה ושינוי העולם מתוך המעשה.

תודה!